Prissättning efter dina behov.

Priset för våra tjänster är alltid anpassat efter vad du och ditt företag behöver, om man så är ett litet företag och endast behöver en bemannad chat eller man är ett större företag och är i behov utav chat, telefon och mail så finns vi på plats och möter dessa behov samt anpassar våra priser helt därefter.

Prissättningen är egentligen beroende på 3 olika faktorer.

Ta kontakt med oss idag så går vi igenom vilka behov du och ditt företag har och hur vi på konnecta kan hjälpa er!


Kanaler

Vi erbjuder support över chat, telefon och mail. Priset anpassas självklart efter vilka kanaler man önskar att använda sig utav.

Öppetider

Vilka öppetider är det som ska gälla, är det 8-16 mån-fre eller behöver ni även ha jour öppet under kvällar och helg?

Mängden trafik / Antal agenter

Mängden utav inkommande trafik kommer att ha en direkt påverkan på hur många agenter som behövs för att sköta supporten.