Kundtjänst efter dina villkor och behov, med vår erfarenhet.

Med över 8 års erfarenhet inom kundtjänst med allt från casino och spel till hälsotillskott så sitter vi på erfarenheten som behövs för att säkerställa att din kund får den service som den behöver oavsett om det sker via chat, mail eller över telefon.


Vi anpassar oss.

Vi anpassar oss helt efter vad ni behöver, ni väljer själva vilka öppetider som behövs samt vilka kanaler ni önskar att kunden ska kunna nå er via.

Chat, mail och telefon

Vi ger er möjligheten att själva välja vilka kanaler som ska finnas tillgängliga. Dessa går såklart även att lägga till och ta bort i takt med att man växer eller anser att ens behov förändrats.

Flexibla öppetider

Om ni så önskar att eran kundtjänst ska vara öppen under vanliga kontorstider eller jour öppet under natt så finns vi här och möter de behov ni har.

Prissättning efter behov

Våran prissättning är flexibel och anpassas efter det behov ni har, beroende på allt ifrån öppetider till vilka kanaler och mängden trafik som ska hanteras.

Vad erbjuder vi?

Vi ger er möjligheten att köra igång er kundtjänst helt utan krånglet utav att sätta upp egna program och integrera dessa samt behöva betala för dem. 

Vi har allt, vi erbjuder kundtjänst var dag via chat mail och telefon för att säkerställa att er kund alltid kan nå en representant på ett sätt som passar dem. 

Ta kontakt med oss idag! 

Vi förstår att det kan kännas skrämmande att låta någon annan hantera kundtjänsten, vi är däremot så pass säkra på vad vi kan erbjuda att vi idag ger er en veckas kostnadsfritt prov.
Låt oss visa er varför konnecta är ett beslut värt att ta.