Chat, mail och telefon
Vi ger er möjligheten att själva välja vilka kanaler som ska finnas tillgängliga. Dessa går såklart även att lägga till och ta bort i takt med att man växer eller anser att ens behov förändrats.
Med över 8 års erfarenhet inom kundtjänst med allt från casino och spel till hälsotillskott så sitter vi på erfarenheten som behövs för att säkerställa att din kund får den service som den behöver oavsett om det sker via chat, mail eller över telefon.
Vi ger er möjligheten att själva välja vilka kanaler som ska finnas tillgängliga. Dessa går såklart även att lägga till och ta bort i takt med att man växer eller anser att ens behov förändrats.
Om ni så önskar att eran kundtjänst ska vara öppen under vanliga kontorstider eller jour öppet under natt så finns vi här och möter de behov ni har.
Våran prissättning är flexibel och anpassas efter det behov ni har, beroende på allt ifrån öppetider till vilka kanaler och mängden trafik som ska hanteras.
Vi ger er möjligheten att köra igång er kundtjänst helt utan krånglet utav att sätta upp egna program och integrera dessa samt behöva betala för dem.
Vi har allt, vi erbjuder kundtjänst var dag via chat mail och telefon för att säkerställa att er kund alltid kan nå en representant på ett sätt som passar dem.